Zobowiązanie do jakości jest ważną częścią celów FTK Sp. z o.o.
Realizacja planu sprzedaży, sukcesywny wzrost dochodów firmy jest nieodzownym elementem ciągłego doskonalenia organizacji pracy oraz identyfikowania i spełnienia wymagań naszych klientów.
FTK Sp. z o.o. kładzie szczególny nacisk na profesjonalną obsługę klienta, uwzględniając wymagania prawne, organizacyjne i finansowe klientów.
Nasze dążenie do sukcesu w zakresie jakości sprzedaży wdrażamy poprzez:
- opracowywanie planów sprzedaży tytoniu nieprzetworzonego;
- ciągłe doskonalenie organizacji pracy oraz dostarczanie szerokiej gamy asortymentu z zachowaniem ustalonych z klientem wymagań jakościowych i terminów dostaw;
- budowanie trwałych relacji z klientem poprzez pełne wykorzystanie przez pracowników swoich kwalifikacji oraz wiedzy o produkcie;
- uczestnictwo w targach w celu umacniania pozycji na rynku oraz pozyskania nowych kontaktów z klientami;
- prowadzenie aktywnej polityki cenowej wobec klientów;
- utrzymanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001-2008.
Wdrażając i utrzymując system jakości wg normy PN-EN ISO 9001-2008, zobowiązujemy się do spełnienia wymagań normy i ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością.